Welcome to my blog

Salam all...

x tahu nak tulis apa sebenarnya coz nie la first time saya berblog...hehehe
tapi saya nak kongsi kenapa saya join biz nie????
saya join biz nie bukan sebab saya susah or x cukup makan...
tp saya nak retired young dan ada simpanan lebih utk ms depan...
bl nak simpanan lebih mestila kena lebih income....
as the same time, bley bantu family kn....


Bukan itu sj, saya juga ada impian....
impian saya mmg byk....
InsyaAllah bl ada income lebih, pasti impian terlaksana kan....


Nie salah satunya impian saya....
teringin juga rumah dan tanah sendiri....
rumah sebesar ini....:)


InsyaAllah moga suatu hari nanti akan tercapai kan....

da saving lebih utk jaminan masa depan...
utk anank2 masa depan nanti kn....



at least bley shopping2 guna duit hasil titik peluh sendiri kan...
x perlu susah2kan org lain....
x perlu susah2kan husband kalu nk beli sesuatu tu kn...:)


x lupa juga nie la salah satu impian saya selama ini...
bukan impian saya seorg tp anda semua juga kan...
sapa yg xnk jejakkan kaki ke tanah suci nie kn...
make sure suma org nak....
InsyaAllah akan sampai juga saya di sana bersama2 family....
moga Allah makbulkan....
amin!!!!!


ni la impian saya selama ini...dengan usaha pasti akan berjaya....
utk berjaya mesti kena da perancangan...
so, ape perancangan korang utk mencapai impian korang????


Tiada ulasan:

Catat Ulasan